Melonglasögon

Var hittar man melonglasögon? Jag har letat över hela min gräsmatta men jag hittar inga! :( Alltså melonglasögon is tha thang, i värsta fall kan man använda shutter shades med på klistrade meloner, helst gröna shutter shades. Feel free till att skicka hem ett paket med glasögon till mig!


Mina icke melon glasögon! :( Enda likheten är den snarlika runda formen, men dom är lite
för kantiga. Jag tror att det var emosar som kom och hämnades på mig och försökte skapa hörn... Tack glasögon för att ni kämpade emot så mycket som möjligt!

Kommentarer
Postat av: Ronja

shutter shades heter det sanni :]

2009-04-26 @ 15:17:55
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0