Outfit #1

Idag när jag skulle välja bland alla mina underbara kläder som alltid framhäver mitt meloniga jag så insåg jag att någon hade varit och tagit ALLA mina kläder förutom dessa sockar från myrorna. Alltså jag är fortfarande i chock! Jag som ska gå på stan idag... Det kommer blåsa lite och folk som brukar stanna bara för att få kolla på mina meloner kommer att vela kolla på mer idag. Högsta misstänkta tjuv är okändfulmelon! Jag måste dock säga att det är hyffsat bekvämt utan mina meloniga kläder men nu framhävs inte mina meloner på samma sätt...


Sockar - Myrorna - 10 svenska riksdaler



Kommentarer
Postat av: Ronja

HAHAHA "mitt meloniga jag" , jag älskar redan den här bloggen!

2009-04-25 @ 15:47:57
URL: http://ronjaengberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0