Mandarinkrig

Angående krigssituationen...

Just nu pågår en reträt från mandarinernas sida. Det blev många förluster och kluvna halvor. Själv har jag inte fått en enda kaffepaus (eller melonpaus heller för den delen) under hela kriget. Jag kan stolt säga att jag lett min melontrupp till seger. Vi har tvingat tillbaka de äckliga mandarinerna till mandarinien. Där kan de sitta och sura tycker jag.



Bild tagen av pressfotograf dagen innan melonseger.

Jag oroar mig för att mandarinerna nu är ovanligt sura, och även om de insett att de inte rår på oss meloner längre. De kan hoppa på oskyldiga, försvarlösa människor, så var på er vakt. Håll köken mandarinfria.
/Snyggmelon1 från ett skärrat krigsfält i Melonia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0