God morgon meloner!

Det är en fantastisk melonmorgon idag och eftersom jag kände mig så melonig idag blev det bilder endast 10 minuter efter att ha urgått sovande tillstånd... Morgonens outfit består av sviiiiiiiiindyra marc jacobs morgonrock som såklart ha framställs av äkta siden! Det känns som att jag bär på jordens mest lena klädesplagg. Under denna skönhet finns ett vitt basic linne som nästan känns för simeplt för min smak, men det är bara morgonen än så länge! Jag har sedan fantastiska underkläder från victoria secrets hemliga klädesplagg vilket betyder att ni inte får se dom.

Priset på dessa kläder har jag ingen aning om eftersom jag aldrig kollar priser men varje butik jag går in i får inte ha plagg som kostar mindre än 20 000 svenska riksdaler. Därför har jag slängt mina vita sockar jag fick från min mor som tydligen var från myrorna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0