Melonkyssar

Dagensfundering: Vad ska man skriva i slutet av ett inlägg?

Vi underbara snyggameloner avslutar inte våra inlägg på bågot speciellt sätt, för iallafall jag snyggmelontvå tycker att det ser dumt ut. Kyss, puss, kram, kyssar det spelar ingen roll, men tänk om man skulle lägga till melon innan! Det skulle se underbart men vilken ska man välja då? Melonkyssar? Melonpussar? Melonkramar? Melonhejdå? Melonkisses?? Det blir för svårt för att välja. Varje ord har sin grej men kyssar kanske inte blir så bra, för vissa läsare har inte tillräcklig melonstatus, men melonpussar eller melonkramar? Dom är ganska oskyldiga faktiskt. Hmm detta ska funderas spå samtidigt som jag är på min forskningsresa.


Så här ser min katt ut idag föresten. Jag tror att min syster blekte pälsen för egentligen är han svart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0