Melonsjukan

Dagens fundering:

Har något som melonsjukan skapats i världen eller är jag smittad av en jobbig förkylning? Jag har ont, ett tungt huvd, häninga meloner, hostar var tredje sekund och snörvlar ungeför lika ofta... Om ett melonvirus har kommit till världen är det k-a-t-a-s-t-r-o-f-! Tänk bara alla sommriga dagar då meloner lyser upp världen, och nu ska dom bli sjuka? Ska världen också bli sjuk då? Kommer hela jorden att drabbas? Kommer alla meloner att dö ut? Kanske apelsinerna tar över? Jag kräver svar nu! Sveriges forskare vänta er attt bli bombade på era telefoner av världens meloner!

Kommentarer
Postat av: josefin

haha, krya :)



läs och kommentera gärna min blogg :)

2009-05-05 @ 16:46:45
URL: http://thejosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0